door Ger Timmermans | jan 17, 2009 | FAQ
Antwoord:U kunt slechts bij 1 vereniging hoofdlid zijn. De keuze is aan u zelf. Bij deze vereniging betaalt u de federatieve afdracht.Bij de overige vereniging(en) krijgt u een 2e vispas. Dit is te zien aan het sterretje langs uw lidmaatschapsnummer.De kosten van deze...
door Ger Timmermans | jan 17, 2009 | FAQ
Antwoord:In verband met een ingevoerde ledenstop dient u vooraf kontakt op te nemen met de Wedstrijdcommissie.Deze zijn bereikbaar onder de telefoonnummers zoals vermeld bij het wedstrijdprogramma.